ایمارو کنفدراسیون قانونی در تمام جهان شد

logo of imaro

 

بسمه تعالی

ایمارو کنفدراسیون قانونی در تمام جهان شد

به رسمیت رسیدن کمپانی و سازمان جهانی ایمارو به عنوان کنفدراسیون قانونی در جهان را که در طول تاریخ ایران و جهان بی نظیر بوده را به مردم شریف ایران و جامعه ورزشی جهان تبریک عرض می نماییم.این کنفدراسیون جهانی بصورت کاملا قانونی در کل جهان میتواند تمام رشته های ورزشی را از جمله احکام رکوردزنی،مسابقات در سطح جهانی و زیر مجموعه ، احکام انتصاب و رشته های مختلف ورزشی را رجیستر کند و حکم رسمی جهانی با مهر ، امضا و لوگو ایمارو در تمام جهان به رسمیت شناخته می شود، جهت اطلاعات بیشتر و همکاری در تمامی رشته ها می توانید مستقیماً با گرند مستر دکتر حمیدقلی زاده، تماس بگیرید.
این کار بسیار بزرگ، برگ زرینی برای ایران بزرگ پر تمدن خواهدبود

امروز رسما از کنسولگری ایران و با تاییده دادگستری مدارک رسمی و قانونی کنفدراسیون جهانی ایمارو در تاریخ ایران عزیز وبزرگ به لطف پروردگار به دست ما رسید و رسما ایمارو به طور صدرصد قانونی مورد تایید تمام کشورهای جهان است . مبارک ایران وایرانی باشد و تقدیم به مقام معظم رهبری، تقدیم به خون پاک شهدا، تقدیم به جامعه ورزش ایران در جهان، به حق مولایم امام زمان (عج)، با همکاری و دلسوزی در کنارهم، برنامه های درست و اهداف بزرگی را انجام خواهیم داد.
تقدیم به مولایمان امیر المومنین علی (ع)، تقدیم به امام حسین (ع)، تقدیم به یل کربلا آقام ابوالفضل (ع)،تقدیم به مادرم خانم فاطمه زهرا(ص) و تقدیم به مولایمان امام زمان (عج)

گرندمستردکتر حمیدقلی زاده/، شماره تماس فقط واتساپ جهت عضویت داخلی و جهانی +989212723726

 

 کنفدراسیون ایمارو در چندین سایت بین المللی ؛

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.